fredag 6 juli 2012

Älskade ungar!

Äntligen!
Idag kommer mina underbart ljuvliga små och vi får vara tillsammans allihopa i två veckor! Som jag har längtat!
Veckans bästa dag är det också... FREDAG, och det gör ju inte det hela sämre...;)
Blir mys på alla sätt...
Jag tar nog en liten (eller stor...) bloggpaus här hos mig nu också. Känner att jag behöver fundera på fortsättningen, vet faktiskt inte om jag har motivationen och inspirationen att hålla på. Så har jag sagt förut...jag vet...men nu har det känts motigt så länge att jag verkligen behöver backa och känna efter om jag verkligen ska fortsätta. Just nu ska jag försöka njuta av sommaren (när den här förbaskade förkylningen vill lämna mig...), umgås med mina älskade barn och vårda det nya och spännande med finaste P och bara leva här och nu. Att ta vara på dagen och se vart livet tar oss. 
Känna sanden mellan tårna liksom...... höra vågornas kluckande och måsarnas tjoande. 

Fram tills vi ses och hörs igen.... så...

Ha det underbart därute
och glöm inte att....
var snäll mot varandra!!!

  


Varma soliga kramar
Anetthe 








11 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Önskar dig en riktigt fin fortsättning på sommaren!
kram Tini

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine vennen :)

Så skjønne unger du har :) Og så herlig med 14 dager med ferie sammen :)

Bare kos deg masse, nyt sommer og fri og ha det helt herlig, vennen :) Og fortsatt god bedring :)

Så ses vi da vi ses :)

Mange sommerklemmer fra Lisa :)

Anki sa...

Vännen, sådär känner vi nog alla från och till, hmm iaf jag!
Ha det så gott med ungar, sand mellan tårna och måsarna?...dom driver mig till vansinne, haha!
Vi hörs säkert igen!

Ha en underbar sommar!
Goa kramen!

camilla sa...

Hei igjen:)
Jeg håper jo selfølgelig å se og høre mer fra deg i fremtiden..:)
Men jeg håper at du nyter sommeren og livet..og kos deg masse med dine herlige barn:)!
Ønsker deg en fin sommerkveld:))
God klem fra Camilla

Tinas vita bo sa...

Härliga bilder!!

Ja ta en paus och njut av sommar, barn och P!! :))
Motivationen är låg här med just nu...

jag berättar inget än, men det känns SUPERBRA!! :))
Synd att avståndet är såååå stort bara...

Ha det så underbart nu och njuuuuuut!!
Kraaaaaam Tina

Anki sa...

Men vad f-n är du förkyld fortfarande?...det har väl hängt i ett tag nu! För lite tender loving vet du, haha...

Sköt om dig nu vännen!
Kram kram!

Lina sa...

Hej!
Älskar du - liksom oss - lantlig heminredning?! Då har vi den nystartade bloggen för Dig! Inläggen är helt proppade med gammalt och nött, allt från inspiration till Gör-det-själv- tips (tutorials). Det finns även en Till-Salu-kategori med väl utvald och (garanterat) helt UNIK inredning!!
Psst! Vi finns även på Bloglovin för den som inte vill missa ett enda inlägg! ;)
VÄLKOMMEN IN! http://jolii.blogg.se
Kram // Lina

PS. För den som gillar tatueringar och tattoo-motiv finns även en äldre blogg - http://liinanonstop.blogg.se , vilken är full av inspiration och målningar jag gör. Är du sugen på en tatuering men inte hittat det perfekta motivet ? - Tveka inte att höra av dig!! ;)

Anki sa...

Jamen vet du, sådär är jag med...måste känna after hela tiden om det är nåt jag kan leva utan...meeen det sitter långt inne, haha!
Åja, om några dar är prylarna tillbaka igen om jag känner mig själv! Jag kan ju njuta några dar iaf, å nu skiner SOLEN så nu ska jag ut och njuta!

Hoppas du är bättre idag så du kan njuta lite du med!

KRAM!

mormorMärtas sa...

Ha en skön sommar och gör det som känns bra för dej!
Kram Annika

Mina drömmars hus sa...

Skönt med en bloggpaus, det behöver vi nog alla ibland.
Njut med dina fina barn och hoppas solen lyser på er.
Kram
AC

Anki sa...

Heellluuuu...hoppas allt är bra?!
Skicka hit lite sol om du ser den!

KRAAAAM!